Zwroty i reklamacje

Zwroty
Zgodnie z art. 14 ustawy o prawach konsumenta, Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza siedzibą firmy, ma prawo do odstąpienia od niej w ciągu 14 dni kalendarzowych, bez konieczności podawania przyczyny i co do zasady bez ponoszenia dodatkowych kosztów, za wyjątkiem towaru, takiego jak sztukateria gipsowa i lamele gipsowe, który jest produkowany każdorazowo na podstawie złożonego indywidualnego zamówienia i służy zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb konsumenta w myśl art. 38 Ustawy z dnia 26 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta.

Reklamacje
Jeżeli otrzymany produkt okaże się wadliwy, masz prawo do złożenia reklamacji.

Jak zgłosić reklamację?

  1. Skontaktuj się z nami drogą mailową na adres kontakt@jwdom.pl, informując o chęci złożenia reklamacji.
  2. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu dołącz zdjęcie paczki oraz produktu zaraz po otwarciu. Zalecamy także sporządzenie protokołu szkody przez kuriera lub firmę przewozową i przesłanie jego zdjęcia.
  3. Jeśli wada produktu nie jest związana z transportem, prześlij zdjęcia pokazujące usterkę.
  4. Po przesłaniu zgłoszenia otrzymasz od nas informację zwrotną dotyczącą wstępnej oceny reklamacji.
  5. Spakuj produkt i wyślij go wraz z dowodem zakupu oraz danymi kontaktowymi na adres:

 JW DOM
ul. Zuchów 21, 15-506 Białystok
Tel. 509189499
Z dopiskiem „Reklamacja”

Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki i poinformujemy Cię o decyzji drogą mailową lub telefoniczną.

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0,00